Number of the records: 1  

Návrh, využitie a implementácia udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik

  1. Title Návrh, využitie a implementácia udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik
    Author infoMonika Šujaková, Peter Sakál
    Author Šujaková Monika
    Co-authors Sakál Peter
    Source document Kvalita a spoločenská zodpovednosť : Česko Slovenský odborný časopis. Roč. 26, č. 1 (2018), s. 30-33. - Žilina : Radovan Ďugel - DRaM, 2018. ISSN 1335-9231
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords komunikácia marketingová * stratégia marketingová * imidž * podnik priemyselný
    AnnotationTrvalo udržateľná marketingová komunikačná stratégia podniku sa zameriava na zvyšovanie udržateľnej konkurencieschopnosti tým, že vytvára pozitívny obraz podniku založený na súčasných trendoch marketingovej komunikácie. Návrh konceptu udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.