Number of the records: 1
Mystery E-Mail/Website Customer Service. A Case Study of Retail Companies
Title Mystery E-Mail/Website Customer Service. A Case Study of Retail Companies Translation Mystery E-Mail / Zákaznícky servis. Prípadová štúdia maloobchodných spoločností Author info Roman Kozel, Liliana Hawrysz, Šárka Vilamová, Katarzyna Hys Author Kozel Roman Co-authors Hawrysz Liliana Vilamová Šárka Hys Katarzyna Source document Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Č. 40 (2017), s. 95-107. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2017. ISSN 1804-8048 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords služby zákaznícke * zákazníci * maloobchod * spokojnosť zákazníkov * marketing elektronický * štúdie prípadové Annotation Proces služieb zákazníkom v 5 maloobchodných spoločnostiach, ktoré používajú metódu tajných e-mailov/návštev webových stránok. Nasledujúca študijná otázka bola formulovaná v tomto dokumente bola: Spĺňa komunikácia uskutočňovaná v maloobchodnom sektore prostredníctvom e-mailu a obsahu svojich webových stránok očakávania zákazníkov? Štúdia sa uskutočnila v centrách u 60 predajcov automobilov Škoda v Poľsku a Českej republike. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 40
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 284.9 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1