Number of the records: 1  

Mystery E-Mail/Website Customer Service. A Case Study of Retail Companies

  1. Title Mystery E-Mail/Website Customer Service. A Case Study of Retail Companies
    TranslationMystery E-Mail / Zákaznícky servis. Prípadová štúdia maloobchodných spoločností
    Author infoRoman Kozel, Liliana Hawrysz, Šárka Vilamová, Katarzyna Hys
    Author Kozel Roman
    Co-authors Hawrysz Liliana
    Vilamová Šárka
    Hys Katarzyna
    Source document Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Č. 40 (2017), s. 95-107. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2017. ISSN 1804-8048
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords služby zákaznícke * zákazníci * maloobchod * spokojnosť zákazníkov * marketing elektronický * štúdie prípadové
    AnnotationProces služieb zákazníkom v 5 maloobchodných spoločnostiach, ktoré používajú metódu tajných e-mailov/návštev webových stránok. Nasledujúca študijná otázka bola formulovaná v tomto dokumente bola: Spĺňa komunikácia uskutočňovaná v maloobchodnom sektore prostredníctvom e-mailu a obsahu svojich webových stránok očakávania zákazníkov? Štúdia sa uskutočnila v centrách u 60 predajcov automobilov Škoda v Poľsku a Českej republike.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 40

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF284.9 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.