Number of the records: 1  

Goodvertising As a Paradigmatic Change in Contemporary Advertising and Corporate Strategy

  1. Title Goodvertising As a Paradigmatic Change in Contemporary Advertising and Corporate Strategy
    Translation"Goodvertising"- dobrá reklama ako paradigmatická zmena súčasnej reklamy a firemnej stratégie
    Author infoPavol Minár
    Author Minár Pavol
    Source document Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 7, no. 2 (2016), p. 4-17. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2016. ISSN 1338-130X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords reklama * marketing * vzťahy so zákazníkmi * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * stratégia obchodná * zákazníci * spoločnosť * morálka * etika
    AnnotationJedným z najnovších a veľmi dôležitých trendov súčasnej reklamy je goodvertising - "dobrá reklama", t. j. značky komunikujú o témach dobra týkajúcich sa celej spoločnosti a dokonca aj o sociálnych zmenách. Spoločnosti, korporácie a podnikatelia týmto robia svoju reklamu a ich cieľom je dosiahnuť povedomie, že majú širší záujem ako iba sledovanie predajných kriviek.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF586.6 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.