Number of the records: 1
Brands and their Association Networks
Title Brands and their Association Networks Translation Značky a ich asociačné siete Author info Zuzana Ihnátová, Ina Bečková Author Ihnátová Zuzana Co-authors Bečková Ina Source document Creative and knowledge society : international scientific journal. Vol. 6, no. 2 (2016), p. 60-71. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola, 2016. ISSN 1338-5283 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords značky * značky maloobchodné * značky výrobkov * obchod medzinárodný * vzťahy interkultúrne * vzťahy so zákazníkmi * vzťahy spoločenské Annotation Jeden z prístupov, ako vytvoriť koncepciu značky je formou identifikácie asociačnej siete v mysli spotrebiteľov a vytváranie sémantických máp zložených zo všetkých asociácií, ktoré sú v značnej miere formované kultúrnymi hodnotami spotrebiteľov. Článok zdôrazňuje dôležitosť pochopenia kultúrnych hodnôt cieľového trhu pre manažment a komunikáciu medzi rôznymi kultúrami. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1