Number of the records: 1  

Brands and their Association Networks

  1. Title Brands and their Association Networks
    TranslationZnačky a ich asociačné siete
    Author infoZuzana Ihnátová, Ina Bečková
    Author Ihnátová Zuzana
    Co-authors Bečková Ina
    Source document Creative and knowledge society : international scientific journal. Vol. 6, no. 2 (2016), p. 60-71. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola, 2016. ISSN 1338-5283
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords značky * značky maloobchodné * značky výrobkov * obchod medzinárodný * vzťahy interkultúrne * vzťahy so zákazníkmi * vzťahy spoločenské
    AnnotationJeden z prístupov, ako vytvoriť koncepciu značky je formou identifikácie asociačnej siete v mysli spotrebiteľov a vytváranie sémantických máp zložených zo všetkých asociácií, ktoré sú v značnej miere formované kultúrnymi hodnotami spotrebiteľov. Článok zdôrazňuje dôležitosť pochopenia kultúrnych hodnôt cieľového trhu pre manažment a komunikáciu medzi rôznymi kultúrami.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.