Number of the records: 1
Vplyv etnocentrizmu na správanie mladého slovenského spotrebiteľa
Title Vplyv etnocentrizmu na správanie mladého slovenského spotrebiteľa Parallel title The Influence of the Impact of Ethnocentrism on Young Slovak Consumer's Behaviour Author info Marián Čvirik Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 10, č. 1 (2018), s. 6-13. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2018. ISSN 1337-9313 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords národ * národnosti * kultúra * globalizácia * spotrebitelia * správanie * správanie spotrebiteľa Annotation Etnocentrizmus a jeho aplikácia na spotrebiteľské správanie. Meranie miery etnocentrizmu, ktorá ovplyvňuje rozhodovanie mladých spotrebiteľov. Existujú názory, že globalizácia postupne eliminuje lokálne tradície a rozdiely v regiónoch, čo má za následok vytvorenie homogénnej svetovej kultúry. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00188-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2018: 1
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 433 KB available after login article
Number of the records: 1