Number of the records: 1  

The Role of Environmental Stimuli in Shopping Evaluation and Responses

  1. Title The Role of Environmental Stimuli in Shopping Evaluation and Responses
    TranslationÚloha enviromentálnych stimulov pri hodnotení nákupného rozhodovania
    Author infoFerdinand Daňo, Dagmar Lesáková
    Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Roč. 66, č. 5 (2018), s. 465-478. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2018. ISSN 0013-3035
    NoteVEGA 1/0339/18. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords rozhodovanie nákupné * spotrebitelia * dizajn * predajne * maloobchod * politika environmentálna
    AnnotationHodnotenie dizajnu obchodu a správanie spotrebiteľov. Koncept maloobchodnej atmosféry. Analýza vplyvu environmentálnych stimulov v podobe faktorov dizajnu predajného priestoru na nákupné správanie a identifikácia vzťahu medzi efektom skúmaných faktorov a vzťahom zákazníka k jednotke predaja.
    Public work categoryScientific titles in home carented magazines and noticed year-books
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00308-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-5

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF275.2 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.