Number of the records: 1  

Interpretation of Marketing Theory in Islamic Context

  1. Title Interpretation of Marketing Theory in Islamic Context
    TranslationInterpretácia marketingovej teórie v islamskom kontexte
    Author infoVeronika Ferenčáková, László Józsa
    Author Ferenčáková Veronika
    Co-authors Józsa L.
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 13, č. 1 (2018), s. 30-38. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords stratégia marketingová * islam * analýza komparatívna * marketing mix * zvyklosti kultúrne
    AnnotationVysvetlenie ekonomických názorov islamského náboženstva je v súčasnosti veľmi populárnou témou v medzinárodnom vedeckom živote, práve kvôli globálnej politickej situácii našej doby. Do tejto oblasti patrí aj skúmanie islamského marketingu, ktoré predstavuje nové prístupy k chápaniu marketingu. Islamský marketing sa zaoberá marketingovými javmi v súvislosti s islamskými princípmi a moslimskými spoločnosťami. Komparatívna analýza tradičného a islamského marketingového mixu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF211.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.