Number of the records: 1  

Sociálne médiá a ich postavenie v marketingovej komunikácii

  1. Title Sociálne médiá a ich postavenie v marketingovej komunikácii : bakalárska práca
    Author infoAlžbeta Šútorová, školiteľ: Andrej Ralbovský
    Author Šútorová Alžbeta
    Another authors Ralbovský Andrej (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2018. - 51 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number901536

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.