Number of the records: 1  

Analýza vplyvu online marketingu na zvýšenie predajnosti v e-commerce

  1. Title Analýza vplyvu online marketingu na zvýšenie predajnosti v e-commerce : bakalárska práca
    Author infoLukáš Moravčík, školiteľ: Magdaléna Cárachová
    Author Moravčík Lukáš
    Another authors Cárachová Magdaléna (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Corporation Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra aplikovanej informatiky
    Issue dataBratislava, 2018. - 44 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number903069

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.