Number of the records: 1
How New Technologies in Manufacturing Affect Rivalry, Industry Structure and Marketing Strategy
Title How New Technologies in Manufacturing Affect Rivalry, Industry Structure and Marketing Strategy Translation Ako nové technológie v oblasti výroby ovplyvňujú súperenie, štruktúru priemyslu a marketingovú stratégiu Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 18th International Joint Conference : May 25, 2018, Bratislava, Slovakia and Prague, Czech Republic. P. 298-307 CD-ROM. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2018 / Černá Iveta ; Bolotov Ilya ; Grmelová Nicole ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2265-4. ISSN 2453-6113 Note Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords priemysel automobilový * technológie nové * business intelligence * marketing * štruktúra organizačná * siete sociálne * vzťahy obchodné Annotation Inteligentné prepojené zariadenia a implementácia do systémov menia hlavné funkcie spoločnosti, ako sú vývoj produktov, IT, výroba, logistika, marketing, predaj a popredajný servis. To všetko má vplyv na klasickú organizačnú štruktúru, výrobcov a rýchle zmeny v obchodných vzťahoch. Článok predstavuje výsledky databázovej analýzy v automobilovom priemysle s vplyvom na pretváranie rolí v procese tvorby hodnoty. Public work category Reports at international scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00241-008, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 318 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1