Number of the records: 1  

Vplyv reklamy ako nástroja marketingovej komunikácie na deti

  1. Title Vplyv reklamy ako nástroja marketingovej komunikácie na deti : bakalárska práca
    Author infoIvana Žecová, školiteľ: Erika Dudáš Pajerská
    Author Žecová Ivana
    Another authors Dudáš-Pajerská Erika (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Corporation Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Issue dataKošice, 2018. - 60 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number903601
    AvailabilityAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny.


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.