Number of the records: 1  

Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie podniku

  1. Title Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie podniku : bakalárska práca
    Author infoKristína Straková, školiteľ: Martin Mucha
    Author Straková Kristína
    Another authors Mucha Martin (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Corporation Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Issue dataKošice, 2018. - 57 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number903594

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.