Number of the records: 1  

Keď privátne značky, tak prémiové

  1. Title Keď privátne značky, tak prémiové
    Author infoTatiana Kapitánová
    Author Kapitánová Tatiana
    Source document TaPmag : tovar a predaj. Č. 41 (5-6/18) (2018), s. 32-33. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords značky privátne * reťazce obchodné * kvalita výrobkov * spokojnosť zákazníkov * Slovensko
    AnnotationV súčasnosti sa imidž privátnych značiek posunul k nálepke výhodnej kvality za rozumnú cenu. Nárast záujmu o privátne značky je zaznamenaný najmä pri čerstvom tovare, pečive, mliečnych a mäsových výrobkoch. Reťazce ako Lidl alebo Kaufland neustále pracujú na tom, aby prinášali zákazníkom nové produkty s pridanou hodnotou, ako sú nové chute, inovatívne obaly za výhodné ceny a lokálnosť. Napriek tomu sa dá vo všeobecnosti povedať, že cena je pri nákupe privátnej značky kľúčová.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.