Number of the records: 1  

Marketingové nástroje v procese prepájania akademickej sféry a hospodárskej praxe

  1. Title Marketingové nástroje v procese prepájania akademickej sféry a hospodárskej praxe : dizertačná práca
    Author infoHenrich Drábik, školiteľ: Štefan Žák
    Author Drábik Henrich EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Another authors Žák Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2018. - 185 s.
    Document kindpráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * nástroje marketingové * školy vysoké * činnosť hospodárska * spolupráca vedecká
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number901213

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBfrom the EU IP address after logging in
    Call numberLocationSublocationInfo
    901213SEKČasopisecká študovňaIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.