Number of the records: 1  

The Customer’s Brand Experience in the Light of Selected Performance Indicators in the Social Media Environment

  1. Title The Customer’s Brand Experience in the Light of Selected Performance Indicators in the Social Media Environment
    TranslationSkúsenosť zákazníka so značkou vo svetle vybraných ukazovateľov výkonu v prostredí sociálnych médií
    Author infoBeáta Gavurová, Radovan Bačík, Richard Fedorko, Ľudovít Nastišin
    Author Gavurová Beáta
    Co-authors Bačík Radovan
    Fedorko Richard
    Nastišin Ľudovít
    Source document Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 2 (2018), pp. 72-84. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2018. ISSN 1804-1728
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords značky * značky výrobkov * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * imidž * médiá sociálne
    AnnotationPreskúmanie vzťahu medzi skúsenosťami zákazníka so značkou a lojalitou k značke, jej imidžu a ochotu odporúčať značku ostatným. Príspevok skúma vzorku 476 respondentov metódou CAWI (počítačom podporovaný web).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF716.3 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.