Number of the records: 1
The Customer’s Brand Experience in the Light of Selected Performance Indicators in the Social Media Environment
Title The Customer’s Brand Experience in the Light of Selected Performance Indicators in the Social Media Environment Translation Skúsenosť zákazníka so značkou vo svetle vybraných ukazovateľov výkonu v prostredí sociálnych médií Author info Beáta Gavurová, Radovan Bačík, Richard Fedorko, Ľudovít Nastišin Author Gavurová Beáta Co-authors Bačík Radovan Fedorko Richard Nastišin Ľudovít Source document Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 2 (2018), pp. 72-84. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2018. ISSN 1804-1728 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords značky * značky výrobkov * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * imidž * médiá sociálne Annotation Preskúmanie vzťahu medzi skúsenosťami zákazníka so značkou a lojalitou k značke, jej imidžu a ochotu odporúčať značku ostatným. Príspevok skúma vzorku 476 respondentov metódou CAWI (počítačom podporovaný web). Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2018: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 716.3 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1