Number of the records: 1  

Spotrebiteľský etnocentrizmus v generačnom kontexte

  1. Title Spotrebiteľský etnocentrizmus v generačnom kontexte
    Parallel titleConsumer Ethnocentrism in Generational Context
    Author infoMarián Čvirik
    Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 11, č. 1 (2018), s. 5-14. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * generácie * postoje * kultúra * etnikum * kritika * etnocentrizmus spotrebiteľský
    AnnotationMeranie spotrebiteľského etnocentrizmu a následné analyzovanie medzigeneračných diferencií na Slovensku. V teoretickej časti zameranie na kritickú analýzu definícii etnocentrizmu a jeho aplikácia na spotrebiteľské správanie. V praktickej časti práce meraná miera etnocentrizmu, ktorá ovplyvňuje spotrebiteľské rozhodovanie v generačnom kontexte.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00344-002, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 39-40

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF229.1 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.