Number of the records: 1
Spotrebiteľský etnocentrizmus v generačnom kontexte
Title Spotrebiteľský etnocentrizmus v generačnom kontexte Parallel title Consumer Ethnocentrism in Generational Context Author info Marián Čvirik Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 11, č. 1 (2018), s. 5-14. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * generácie * postoje * kultúra * etnikum * kritika * etnocentrizmus spotrebiteľský Annotation Meranie spotrebiteľského etnocentrizmu a následné analyzovanie medzigeneračných diferencií na Slovensku. V teoretickej časti zameranie na kritickú analýzu definícii etnocentrizmu a jeho aplikácia na spotrebiteľské správanie. V praktickej časti práce meraná miera etnocentrizmu, ktorá ovplyvňuje spotrebiteľské rozhodovanie v generačnom kontexte. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00344-002, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 39-40
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 229.1 KB publicly available article
Number of the records: 1