Number of the records: 1  

Quality of Products and Its Use in Marketing in Era of Information Society

  1. Title Quality of Products and Its Use in Marketing in Era of Information Society
    TranslationKvalita produktov a jej marketingové využitie v ére informačnej spoločnosti
    Author infoRastislav Strhan
    Author Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Marketing and Market Facing Product and Technological Innovations : Monograph. Pp. 7-40 [1,87 AH]. - Częstochowa : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2018 / Dziuba Szymon ; Cierniak-Emerych Anna ; Bodak Andrzej ; Pietroń-Pyszczek Agata ; Roszak Marek ; Ulewicz Robert. ISBN 978-83-63978-75-4
    NoteVEGA 1/0670/16
    Document kindrozpis článkov z kníh
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    Keywords výrobky * kvalita výrobkov * kvalita * posudzovanie zhody výrobkov * certifikácia * marketing * komunikácia marketingová * propagácia * reputácia podniku * konkurencieschopnosť * spoločnosť informačná * informácie * informácie asymetrické
    AnnotationRôzne významy pojmu kvalita. Vnímanie kvality a informačná asymetria. Formy informačnej asymetrie. Signalizovanie (signalling) ako možnosť prekonania informačnej asymetrie; reputácia, záruky a garancie. Klasifikácia signalizačných nástrojov, posudzovanie zhody, dôveryhodnosť. Signalizovanie informačnej asymetrie a využitie signalizačných nástrojov v marketingovej komunikácii.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00286-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti335.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.