Number of the records: 1  

The Impact of Business Education of the Strength of Migration Flows

  1. Title The Impact of Business Education of the Strength of Migration Flows
    TranslationVplyv podnikateľského vzdelávania na migračné toky
    Author infoJarmila Vidová, Peter Sika
    Author Vidová Jarmila EUBFNHKHP - Katedra hospodárskej politiky FNH
    Co-authors Sika Peter EUBFNHKSR - Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF
    Source document Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Roč. 16, č. 2 (2018), s. 44-53 online. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2018. ISSN 2585-9358
    NoteVEGA 1/0002/16
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords vzdelávanie * podnikatelia * trh práce * kvalifikácia * zamestnanosť * migrácia * kapitál ľudský
    AnnotationDôležitým zdrojom hospodárskeho rastu je ľudský kapitál, ktorý predstavuje znalosti a skúsenosti. Jeho formovanie je ovplyvnené rodinným prostredím, najmä počas vzdelávacieho procesu. Rizikom na trhu práce sú tí, ktorí majú problém nájsť vhodnú prácu v mieste svojho bydliska a musia sa presťahovať za prácou. V európskom referenčnom rámci sa podnikanie považuje za jednu z ôsmich kľúčových kompetencií celoživotného vzdelávania. Prieskumy Globálneho podnikateľského monitora ukazujú vyššiu úroveň podnikateľskej kompetencie vzdelávanie ktoré prinášajú vyššiu úroveň vnímaných príležitostí, podnikateľských zámerov a začínajúcich aktivít.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00320-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF252.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.