Number of the records: 1  

The Impact of Marketing Innovation on the Competitiveness of Enterprises in the Context of Industry 4.0

  1. Title The Impact of Marketing Innovation on the Competitiveness of Enterprises in the Context of Industry 4.0
    TranslationVplyv marketingovej inovácie na konkurencieschopnosť podnikov v kontexte priemyslu 4.0
    Author infoOtakar Ungerman
    Author Ungerman Otakar
    Source document Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 2 (2018), pp. 132-148. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2018. ISSN 1804-1728
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords priemysel * inovácie technologické * digitalizácia * prostredie podnikateľské * marketing * nástroje marketingové * konkurencieschopnosť
    AnnotationVýskum oblastí marketingu v kontexte priemyslu 4.0 a jeho vplyvov. Obsahom prezentovaného výskumu je digitalizácia v priemysle 4.0 a implikácie s ňou spojené. Na základe toho bol uskutočnený pilotný výskum v 50-tich podnikoch. Zoznam 15 základných marketingových nástrojov zostavený pomocou obsahovej analýzy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF690.7 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.