Number of the records: 1
Zmeny v marketingovej komunikácii v politickom marketingu v Slovenskej republike v uplynulých rokoch
Title Zmeny v marketingovej komunikácii v politickom marketingu v Slovenskej republike v uplynulých rokoch Translation Changes in Marketing Communication in Political Marketing in the Slovak Republic in Recent Years Author info Eva Smolková, Samuel Smolka Author Smolková Eva Co-authors Smolka Samuel Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 13, č. 2 (2018), s. 13-24. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords komunikácia marketingová * nástroje marketingové * stratégia marketingová * marketing politický * Slovensko * kampane volebné Annotation Politický marketing ako jedna z najmladších marketingových disciplín, ktorá sa primárne zaoberá marketingovou komunikáciou politických subjektov a kandidátov pred voľbami, po voľbách i v priebehu výkonu mandátu. Metódy a nástroje marketingovej komunikácie sa v poslednom desaťročí zmenili, rozšírili sa o možnosti, ktoré poskytujú sociálne siete a moderné komunikačné nástroje. Preferencie zmenili aj voliči, tí oceňujú rôzne metódy komunikácie, vyžadujú rôzne témy v predvolebnom boji ale hlavne chcú, aby kandidáti a politické subjekty koncipovali dlhodobejšie stratégie, než bolo tomu doposiaľ. Prebiehajú intenzívne zmeny v implementácii konkrétnych nástrojov marketingovej komunikácie a obrat smerom k porozumeniu potrebám a preferenciám, voliči sa zaujímajú o plnenie predvolebných sľubov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 408.5 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1