Number of the records: 1  

Mass Media Communication & Companies’ Market Position: The Case of Czech Mortgage Market

  1. Title Mass Media Communication & Companies’ Market Position: The Case of Czech Mortgage Market
    TranslationMasmediálna komuniácia a trh spoločností: prípad českého hypotekarného trhu
    Author infoDaria Gunina, Michal Novák, Lenka Komárková
    Author Gunina Daria
    Co-authors Novák Michal
    Komárková Lenka
    Source document Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis VŠE. Roč. 26, č. 2 (2018), s. 41-55. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2018. ISSN 0572-3043
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords komunikácia masmediálna * trh hypotekárny * spoločnosti obchodné * televízia * Česko
    AnnotationAnalýza masovokomunikačnej komunikácie hypotekárnych veriteľov na českom trhu. Koncepcia konkurenčných stratégií Kotlera. Vzťah medzi postavením hypotekárnych veriteľov na trhu a ich masovými médiami. Hromadná komunikácia veriteľov podľa ich finančnej výkonnosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF3.7 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.