Number of the records: 1  

Udržateľná marketingová komunikačná stratégia ako nástroj pre podporu konkurencieschopnosti v oblasti priemyselnej výroby

  1. Title Udržateľná marketingová komunikačná stratégia ako nástroj pre podporu konkurencieschopnosti v oblasti priemyselnej výroby
    TranslationSustainable Marketing Communication Strategy as a Tool to Support Competitiveness in the Industrial Area
    Author infoMonika Šujaková, Peter Sakál
    Author Šujaková Monika
    Co-authors Sakál Peter
    Source document Výkonnosť podniku : vedecký časopis Výskumného ústavu ekonomiky a manažmentu. Roč. 8, č. 1 (2018), s. 63-78. - Poprad : Výskumný ústav ekonomiky a manažmentu v Poprade, 2018. ISSN 1338-435X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords podnik priemyselný * rozvoj trvalo udržateľný * komunikácia marketingová * marketing mix * imidž
    AnnotationVyužitie udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie ideálneho priemyselného podniku pre zvýšenie jeho konkurencieschopnosti. Udržateľná marketingová komunikačná stratégia pri tvorbe imidžu priemyselných podnikov na Slovensku v kontexte so stratégiou udržateľného spoločensky zodpovedného podnikania.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF432.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.