Number of the records: 1  

Value of Influencer Marketing

  1. Title Value of Influencer Marketing
    Author infoJana Naščáková
    Author Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Riešené projekty - vedecké problémy : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu, Košice, 2.7.2018. S. 54-61 CD-ROM. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2018 / Gontkovičová Barbora ; Pružinský Michal ; Duľová Spišáková Emília ; Riešené projekty - vedecké problémy Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4498-6
    NoteVEGA 1/0251/17. - KEGA 026EU-4/2018
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * influencer marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * vývoj * produkty * služby
    AnnotationImplementácia a vývoj marketingu vplyvu. Príklady marketingu vplyvu a predpokladaná budúcnosť marketingu vplyvu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00489-008, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti501.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.