Number of the records: 1
Jak (ne)prodat památky aneb pane Hašku, vezměte dvě koruny
Title Jak (ne)prodat památky aneb pane Hašku, vezměte dvě koruny : Národní památkový ústav a jeho současný marketingový směr Author info Jan Zeman Author Zeman Jan Source document Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 3 (2018), s. 22-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords pamiatky * dedičstvo kultúrne * inštitúcie kultúrne * komunikácia marketingová * marketing * technológie nové Annotation Národní památkový ústav spravuje viac ako 100 pamiatok - hrady a zámky, kostoly, kláštory a skanzeny ľudovej architektúry. Prezentácia kultúrneho dedičstva a práca s celou paletou cieľových skupín návštevníkov. Prispôsobenie úrovne výkladu a štýlu prezentácie kultúrneho dedičstva. Univerzálne ako aj špecializované tematické prehliadky. Význam úrovne prezentácie a doplnkových služieb. Moderné technológie - nový rozmer v prezentácii kultúrneho dedičstva. Vstupenka ako marketingový nástroj. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 1-4
article
Number of the records: 1