Number of the records: 1
Percepcia ženského tela v reklame u dospievajúcich v období strednej a neskorej adolescencie
Title Percepcia ženského tela v reklame u dospievajúcich v období strednej a neskorej adolescencie Parallel title Perception of Female Body in Advertising by Middle and Late Adolescents Author info Ivana Bulanda, Ivana Dubovická Author Bulanda Ivana Co-authors Dubovická Ivana Source document Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. S. 23-30. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018 / Schlosserová Zuzana ; Balážiová Iveta ; Fichnová Katarína ; Inštitorisová Dagmar ; Džupina Milan ; Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie vedecko-odborný seminár. ISBN 978-80-558-1315-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords reklama * médiá * firmy * ženy * mládež * výskum Annotation Vymedzenie adolescencie, resp. obdobia dospievania. Vnímanie expozície ženského tela v audiovizuálnej reklame adolescentmi v segmente žien. Hypotézy výskum. Výskumná metóda a výskumný súbor. Výsledky výskumu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1