Number of the records: 1  

Percepcia ženského tela v reklame u dospievajúcich v období strednej a neskorej adolescencie

  1. Title Percepcia ženského tela v reklame u dospievajúcich v období strednej a neskorej adolescencie
    Parallel titlePerception of Female Body in Advertising by Middle and Late Adolescents
    Author infoIvana Bulanda, Ivana Dubovická
    Author Bulanda Ivana
    Co-authors Dubovická Ivana
    Source document Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. S. 23-30. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018 / Schlosserová Zuzana ; Balážiová Iveta ; Fichnová Katarína ; Inštitorisová Dagmar ; Džupina Milan ; Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie vedecko-odborný seminár. ISBN 978-80-558-1315-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords reklama * médiá * firmy * ženy * mládež * výskum
    AnnotationVymedzenie adolescencie, resp. obdobia dospievania. Vnímanie expozície ženského tela v audiovizuálnej reklame adolescentmi v segmente žien. Hypotézy výskum. Výskumná metóda a výskumný súbor. Výsledky výskumu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.