Number of the records: 1  

Psychografika - nová výzva marketingu prostredníctvom individuálneho profilu recipienta

  1. Title Psychografika - nová výzva marketingu prostredníctvom individuálneho profilu recipienta
    Parallel titlePsychography - a New marketing Challenge Through Individual Recipient Profil
    Author infoVeronika Komárová
    Author Komárová Veronika
    Source document Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. S. 35-42. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018 / Schlosserová Zuzana ; Balážiová Iveta ; Fichnová Katarína ; Inštitorisová Dagmar ; Džupina Milan ; Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie vedecko-odborný seminár. ISBN 978-80-558-1315-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * zákazníci * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * potreby osobné * psychológia * technológie informačné * technológie komunikačné * dáta * výskum
    AnnotationPsychografika ako súčasť marketingovej segmentácie. Výskumy spotrebiteľského správania na základe psychografickej segmentácie. Základné ľudské potreby ako súčasť psychografickej segmentácie. Maslowova pyramída potrieb. Individuálny profil recipienta. Psychografika v kyberpriestore. Aplikácia Magic Sauce postavená najmä na psychologickom meraní jednotlivcov a výpočtoch behaviorálnej vedy. OCEAN schéma vykresľujúca intenzitu čŕt osobnosti.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.