Number of the records: 1
Impulzívny tovar musí padnúť do oka
Title Impulzívny tovar musí padnúť do oka Author info Kristína Raševová Author Raševová Kristína Source document TaPmag : tovar a predaj. Č. 43 (9-10/18) (2018), s. 48-50. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords maloobchod * podpora predaja * psychológia predaja * zákazníci * nákup * zóny Annotation Fenomén impulzívneho nakupovania u spotrebiteľov pri pokladničnej zóne. Najvhodnejšie miesta a spôsoby umiestnenia impulzívnych produktov v predajni. Čo všetko musí splniť produkt, aby bol predmetom impulzívneho nákupu. Spotrebiteľské preferencie v rámci pokladničnej zóny. Propagácia nového produktu prostredníctvom termínu Shop in shop, kedy je ochutnávka produktu spojená s emočným alebo interaktívnym zážitkom. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 1-12
article
Number of the records: 1