Number of the records: 1  

Hodnotenie vybraných e-shopov s doplnkami výživy

  1. Title Hodnotenie vybraných e-shopov s doplnkami výživy
    Parallel titleNutrition Supplements e-Shop Rating
    Author infoJamal Hasan
    Author Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Source document Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state. S. 37-46. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4541-9
    NoteVEGA 1/0066/18
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords obchod elektronický * stránky webové * dizajn * výrobky * značky * ceny * komunikácia * výživa
    AnnotationVplyv športového životného štýlu na ponuku výživových doplnkov na trhu. Analýza e-shopov dvoch spoločností: Protein.sk a Namaximum.sk. Hodnotiace kritériá: produktová stratégia, cenová stratégia, distribučná stratégia, komunikačná stratégia a dizajn webovej stránky. Bodové hodnotenie a porovnanie dvoch e-shopov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00578-010, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.