Number of the records: 1  

Na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov a modely efektov marketingovej komunikácie

  1. Title Na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov a modely efektov marketingovej komunikácie
    Parallel titleThe Health-Oriented Shopping Behavior of Consumers and Models of Market Communication Effects
    Author infoJaroslav Kita
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state. S. 47-60. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4541-9
    NoteVEGA 1/0066/18
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * marketing * komunikácia marketingová * firmy * spokojnosť zákazníkov * informácie * značky * imidž * zdravie
    AnnotationMeranie a hodnotenie efektov marketingovej komunikácie. Meranie efektov marketingovej komunikácie v kognitívnej fáze, afektívnej fáze a behaviorálnej fáze. Hodnotenie nekvantifikovateľných efektov marketingovej komunikácie. Hodnotenie imidžu značky ako efekt marketingovej komunikácie. Hodnotenie kvality vzťahu podniku s prostredím ako efekt marketingovej komunikácie.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00578-005, originál dokumentu