Number of the records: 1  

Makrotendencie v spotrebe a v nákupnom správaní zákazníkov

  1. Title Makrotendencie v spotrebe a v nákupnom správaní zákazníkov
    Parallel titleThe Macrotendences in Consumption and in Purchasing Behavior of Customers
    Author infoJaroslav Kita
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state. S. 61-72. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4541-9
    NoteVEGA 1/0066/18
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * globalizácia * bohatí * chudobní * zmeny klimatické * starnutie populácie * migrácia * kríza finančná * technológie nové * obchod elektronický
    AnnotationVplyv procesov globalizácie a internacionalizácie globálnej ekonomiky na nákupné správanie spotrebiteľov. Pochopenie nákupného správania spotrebiteľov ako hlavný cieľ každého podniku orientovaného na zákazníka. Rozlišovanie medzi módou, tendenciami a makrotendenciami. Desať globálnych tendencií v spotrebiteľskom prostredí podľa štúdie Euromonitor International.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00578-006, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.