Number of the records: 1  

Cenové modely Gabor Granger a Van Westendorp v marketingu

  1. Title Cenové modely Gabor Granger a Van Westendorp v marketingu
    TranslationPricing Models Gabor Granger and Van Westendorp in Marketing
    Author infoIveta Kufelová
    Author Kufelová Iveta EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 15, č. 2 (2018), s. 33-42 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028
    NoteVEGA 1/0368/18. - VEGA V-17-116-00
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords modely cenové * marketing * tvorba cien * oceňovanie * konkurencieschopnosť
    AnnotationMetódy cenotvorby v marketingovom výskume. Nepriame metódy cenotvorby – metóda Gabor-Granger. Van Westedorp modely cenovej citlivosti . Rozšírený model pravdepodobnosti podľa Van Westendorpa.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00611-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.