Number of the records: 1  

Consumer Perception of Regional Products: The Case of Regional Product Podpoľanie

  1. Title Consumer Perception of Regional Products: The Case of Regional Product Podpoľanie
    TranslationSpotrebiteľské vnímanie regionálnych výrobkov: prípad Regionálny produkt Podpoľanie
    Author infoĽubica Knošková
    Author Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Commodity Science - Traditions and Actuality : Proceedings of Thirteen Scientific Conference with International Participation, Varna, (Bulgaria), October 18th - 19th, 2018. S. 172-179. - Varna : Nauka i ikonomika, 2018 ; Commodity Science - Traditions and Actuality International Scientific Conference. ISBN 978-954-21-0977-8
    NoteVEGA 1/0543/18
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionBulgaria
    Keywords rozvoj regionálny * Podpoľanie * Slovensko * podpora predaja * regióny * spotrebitelia * prieskum dopytu * produkt regionálny * budovanie značky
    AnnotationVnímanie regionálnych produktov. Identifikácia záujmu o regionálne výrobky z Podpoľania. Najvýhodnejšia forma predaja v regiónoch a identifikácia potenciálnych domácich výrobkov pre regionálny branding.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00665-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF667 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.