Number of the records: 1  

Digitální bankovnictví aneb loajalita závisí na kvalitě

  1. Title Digitální bankovnictví aneb loajalita závisí na kvalitě
    Author infoMartina Sobková
    Author Sobková Martina
    Source document Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. Roč. 25, č. 11 (2018), s. 30-31. - Praha : 4H production, 2018. ISSN 1212-4273
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords bankovníctvo * technológie nové * boj konkurenčný * spokojnosť zákazníkov * bankovníctvo elektronické * bankovníctvo mobilné
    AnnotationFaktory úspechu, ktoré budú pre banky v nasledujúcich rokoch hrať významnú rolu. Veľké technologické spoločnosti ako sú napr. Facebook, Amazon a Google sú práve tí hráči, ktorých by sa mali banky obávať. Klienti im dôverujú a predpokladá sa, že budú vo veľkom využívať ich finančné služby. To je výzva pre banky, aby nepracovali iba na svojom vzťahu s klientami, ale aj na svojich digitálnych produktoch. Šesť oblastí, kde sú „big techy“ napred pred bankami a v ktorých sa banky musia zdokonaliť.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 6-12 + 5 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.