Number of the records: 1  

Maximizers and Satisficers in Consumer Culture Changes

  1. Title Maximizers and Satisficers in Consumer Culture Changes
    TranslationMaximalizátory a vyhovujúce zmeny v zmenách spotrebiteľskej kultúry
    Author infoOndřej Roubal
    Author Roubal Ondřej
    Source document Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 9, no. 2 (2018), pp. 38-55. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. ISSN 1338-130X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords spotrebitelia * spoločnosť konzumná * zákazníci * správanie spotrebiteľa * procesy rozhodovacie * spokojnosť zákazníkov * spoľahlivosť výrobkov
    AnnotationSpotrebiteľská kultúra v ére neskorej modernity prechádza dynamickými zmenami globálneho významu. Jedným z kľúčových atribútov týchto zmien predstavujú rastúca ponuka príležitostí a tiež kvantitatívnych objemov rôznych možností produktu. Tento znak takzvanej "spotrebiteľskej spoločnosti" je však značne ambivalentný. Uvedená dvojznačnosť je dobre viditeľná najmä na dvoch rôznych adaptačných stratégiách spotrebiteľskej voľby, ktoré vytvárajú skupiny maximalizátorov a spokojných používateľov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF398 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.