Number of the records: 1  

Obaly: výkladná skriňa e-shopov

  1. Title Obaly: výkladná skriňa e-shopov
    Source document Systémy logistiky. Roč. 14, č. 75 (november-december 2018). - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018
    SL Intell+. Č. (2018), s. 10-11. ISSN [nemá]
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords obaly * balenie * tovar * značky * reklama * marketing * manipulácia s tovarom * preprava * obchod elektronický * recyklácia odpadu
    AnnotationObal má predovšetkým chrániť tovar pred poškodením. Táto funkcia obalu zostáva, avšak obaly ponúkajú aj plochu pre komunikáciu so zákazníkom. Obal s vhodnou potlačou robí reklamu. Hnedá škatuľa je pre e-shopy nevyužitá výhoda. Personalizácia obalov sa postupne stáva štandardom. Marketéri rýchlo pochopili, kde sa skrýva potenciál propagácie značky a ako vzbudiť u spotrebiteľov ešte väčšie emócie. Budúcnosť patrí aj druhotnému využitiu obalu. Obal v okamihu doručenia a rozbalenia prestáva byť obalom a stáva sa hračkou, domčekom, materiálom na tvorenie. E-shop s recyklovateľným obalom má v boji o zákazníka body navyše.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 70-75 + 3 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.