Number of the records: 1  

Influencer Marketing as a Modern Phenomenon Creating a New Frontier of Virtual Opportunities

  1. Title Influencer Marketing as a Modern Phenomenon Creating a New Frontier of Virtual Opportunities
    TranslationInfluencer Marketing ako moderný fenomén vytvorenia novej hranice virtuálnych príležitostí
    Author infoZdenka Kádeková, Mária Holienčinová
    Author Kádeková Zdenka
    Co-authors Holienčinová Mária
    Source document Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 9, no. 2 (2018), pp. 90-105. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. ISSN 1338-130X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * influencer marketing * komunikácia marketingová * propagácia * značky * siete sociálne * marketing elektronický * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa
    AnnotationSociálné médiá získavajú postupne oveľa väčší vplyv ako internet. Názory, ktoré prezentujú, majú silný vplyv na ľudí, najmä na mladú generáciu. Môžeme ich označiť za moderný fenomén, ktorý v posledných rokoch zaznamenal obrovské zvýšenie spolupráce s marketingovými agentúrami.Ľudia sledujú sociálne siete, aby nepremeškali ich obsah a marketingoví stratégovia sa snažia získať od nich recenzie a odporúčania a rozširovať tak vplyv a povedomie pre svoje značky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF955.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.