Number of the records: 1
Influencer Marketing as a Modern Phenomenon Creating a New Frontier of Virtual Opportunities
Title Influencer Marketing as a Modern Phenomenon Creating a New Frontier of Virtual Opportunities Translation Influencer Marketing ako moderný fenomén vytvorenia novej hranice virtuálnych príležitostí Author info Zdenka Kádeková, Mária Holienčinová Author Kádeková Zdenka Co-authors Holienčinová Mária Source document Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 9, no. 2 (2018), pp. 90-105. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. ISSN 1338-130X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * influencer marketing * komunikácia marketingová * propagácia * značky * siete sociálne * marketing elektronický * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa Annotation Sociálné médiá získavajú postupne oveľa väčší vplyv ako internet. Názory, ktoré prezentujú, majú silný vplyv na ľudí, najmä na mladú generáciu. Môžeme ich označiť za moderný fenomén, ktorý v posledných rokoch zaznamenal obrovské zvýšenie spolupráce s marketingovými agentúrami.Ľudia sledujú sociálne siete, aby nepremeškali ich obsah a marketingoví stratégovia sa snažia získať od nich recenzie a odporúčania a rozširovať tak vplyv a povedomie pre svoje značky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2018: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 955.9 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1