Number of the records: 1  

Vplyv celebrity endorsementu na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa

  1. Title Vplyv celebrity endorsementu na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa
    TranslationImpact of Celebrity Endorsement on Consumer Buying Behaviour
    Author infoMária Hasprová, Petra Olejárová
    Author Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Olejárová Petra
    Source document Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. S. 33-40 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 Konferencia. ISBN 978-80-225-4508-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * marketing * prieskum marketingový * reklama * propagácia * značky
    AnnotationVymedzenie pojmu celebrity endorsement. Rozhodnutie o celebrity endorsemente. Vplyv celebrity endorsementu na správanie spotrebiteľov. Výhody a nevýhody využitia celebrity endorsementu. Charakteristika a výsledky marketingového prieskumu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00549-004, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF123.2 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.