Number of the records: 1
Vplyv celebrity endorsementu na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa
Title Vplyv celebrity endorsementu na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa Translation Impact of Celebrity Endorsement on Consumer Buying Behaviour Author info Mária Hasprová, Petra Olejárová Author Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Olejárová Petra Source document Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. S. 33-40 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 Konferencia. ISBN 978-80-225-4508-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * marketing * prieskum marketingový * reklama * propagácia * značky Annotation Vymedzenie pojmu celebrity endorsement. Rozhodnutie o celebrity endorsemente. Vplyv celebrity endorsementu na správanie spotrebiteľov. Výhody a nevýhody využitia celebrity endorsementu. Charakteristika a výsledky marketingového prieskumu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00549-004, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 123.2 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1