Number of the records: 1
Digitálny marketing vo vybranej spoločnosti: Východiská a navrhovaný postup implementácie
Title Digitálny marketing vo vybranej spoločnosti: Východiská a navrhovaný postup implementácie Translation Digital Marketing in Selected Company: Initial State and Suggested Implementation Process Author info Andrej Miklošík, Alžbeta Šimjaková Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Šimjaková Alžbeta Source document Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. S. 107-119 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 Konferencia. ISBN 978-80-225-4508-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing elektronický * komunikácia elektronická * obchod elektronický * reklama * textil * stránky webové * optimalizácia Annotation Marketing vo vyhľadávačoch (Search Engine Marketing). Platená reklama vo vyhľadávačoch (PPC reklama). Optimalizácia webových stránok pre vyhľadávače. Výsledky výskumu, jeho aplikácia v spoločnosti Textil Lux a návrhy na optimalizáciu vybraných činností digitálneho marketingu na ďalšie zlepšenie budúcnosti e-shopu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00549-011, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 460.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1