Number of the records: 1  

Product Placement as an Effective Instrument of Marketing Communication

  1. Title Product Placement as an Effective Instrument of Marketing Communication
    TranslationUmiestňovanie produktov ako účinný nástroj marketingovej komunikácie
    Author infoMiroslava Loydlová
    Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 : zborník vedeckých statí. S. 134-142. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4507-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords umiestňovanie produktov * marketing * komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * zákazníci
    AnnotationVyužívanie umiestňovania produktov ako nástroja marketingovej komunikácie. Výhody a nevýhody použitia umiestnenia produktov pre spoločnosti aj pre zákazníkov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00553-017, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF138.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.