Number of the records: 1  

The Measurement Methods of Customer Value and Its Use in Small and Medium Sized Czech Enterprises

  1. Title The Measurement Methods of Customer Value and Its Use in Small and Medium Sized Czech Enterprises
    TranslationMetódy merania hodnoty zákazníka a jeho využitie v malých a stredných podnikoch v Českej republike
    Author infoAdéla Chromčáková, Martin Klepek, Halina Starzyczná
    Author Chromčáková Adéla
    Co-authors Klepek Martin
    Starzyczná Halina
    Source document Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Č. 43 (2018), s. 87-99. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2018. ISSN 1211-555X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords zákazníci * hodnota * meranie * metódy * metódy ohodnocovania * podnik malý * podnik stredný * Česko
    AnnotationPrezentácia výsledkov výskumu metódy merania hodnoty zákazníka a ich využitie v procesoch riadenia marketingu spoločností prostredníctvom databáz CRM. Východiskovým bodom je teoretické preskúmanie problému.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 43

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.