Number of the records: 1
Reklama na českém trhu: analýza souvislosti mezi emocionálními apely a barvami
Title Reklama na českém trhu: analýza souvislosti mezi emocionálními apely a barvami Translation Advertising on the Czech Market: Analysis of the Relationship between Emotional Appeals and Colours Author info Tomáš Kincl, Daria Gunina, Sabina Šuldová Author Kincl Tomáš Co-authors Gunina Daria Šuldová Sabina Source document Logos Polytechnikos. Roč. 9, č. 3 (2018), s. 36-48. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2018. ISSN 2464-7551 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords reklama * propagácia * marketing * komunikácia marketingová * farby * emócie * spotrebitelia * televízia * Česko Annotation Odozvu spotrebiteľa na reklamu ovplyvňuje viacero faktorov. Medzi najvýznamnejšie patria farby a emocionálne apely. Využitie farieb a emocionálych apelov sa môže líšiť v závislosti od toho, do ktorého odvetvia či produktovej skupiny ponúkaný produkt/služba patrí. Analýza výskumnej vzorky reklamných spotov vysielaných v Českej televízii v roku 2006. Výsledky naznačujú, že existujú štatisticky významné rozdiely vo využití emocionálnych apelov v reklamách na produkty patriacich do rôznych produktových skupín. Štatisticky významné sú aj rozdiely vo využití farieb na vyjadrenie rôznych emocionálnych apelov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2018: 3
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 356.6 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1