Number of the records: 1  

OLL Selected Specifics of Marketing Communication in Environment of Social Networks

  1. Title OLL Selected Specifics of Marketing Communication in Environment of Social Networks
    TranslationVybrané špecifikácie marketingovej komunikácie v prostredí sociálnych sietí
    Author infoFrantišek Pollák, Peter Dorčák, Peter Markovič
    Author Pollák František
    Co-authors Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Megatrends and Media: Reality and Media Bubbles : Conference Proceedings from the International Scientific Conference, 24th – 25th April 2018, Smolenice, Slovakia (Congress Hall of the Slovak Academy of Science). Pp. 511-528. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2018 / Solík Martin ; Rybanský Rudolf ; Megatrends and Media: Reality and Media Bubbles International Scientific Conference. ISBN 978-80-8105-952-0. ISSN 2453-6474
    NoteAPVV-15-0511. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords siete sociálne * Facebook * komunikácia marketingová * marketing elektronický * nástroje marketingové * stredná Európa
    AnnotationZákladné predpoklady efektívneho využívania sociálnej siete Facebook ako marketingovej komunikačnej platformy pre vybraný stredoeurópsky trh.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00757-002, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF365.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.