Number of the records: 1
Evaluation of Eastern-Central European Citizen’s Decision-making style – a Comparative Study
Title Evaluation of Eastern-Central European Citizen’s Decision-making style – a Comparative Study . 1 Translation Hodnotenie štýlu rozhodovania občanov východnej a strednej Európy – porovnávacia štúdia Author info Barbora Némethová Author Némethová Barbora Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 13, č. 3 (2018), s. 52-58. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * stredná Európa * východná Európa * reklama * stratégia marketingová * analýza komparatívna Annotation Analýza reklám v západnej, východnej a centrálnej Európe. Druh identity, ktorý vzniká v dôsledku turbulentných politických a ekonomických zmien ako prechod spotrebiteľov z komunistickej do demokratickej krajiny. Typy reklám, ktoré preferujú spotrebitelia ECE. Faktory ovplyvňujú ich rozhodovanie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 139.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1