Number of the records: 1
Integrovaná marketingová komunikácia v maloobchode
Title Integrovaná marketingová komunikácia v maloobchode . 4. kapitola Translation Integrated Marketing Communication in Retail Author info Vanda Lieskovská Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Management integrované marketingové a podnikové komunikace. S. 33-69 [1,8 AH]. - Praha : Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, 2018 / Daňková Alena ; Dzurová Mária ; Jaderná Eva. ISBN 978-80-86747-48-4 Document kind rozpis článkov z kníh Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords komunikácia marketingová * nástroje marketingové * reklama * internet * komunikácia elektronická * siete sociálne * maloobchod * potraviny * pivo * zákazníci * značky * značky privátne * súťaže * Slovensko Annotation Charakteristika integrovanej marketingovej komunikácie (IMK). Znalosť konkurencie ako predpoklad IMK. TOP 10 potravinárskeho obchodu za rok 2015. Zákazníci ako určujúci faktor efektívnej IMK. Komunikačné aktivity COOP Jednota s. d. Slovensko. Lokálpatriotizmus v reklamách spoločnosti Kaufland SR. Marketingová komunikácia slovenského piva. Public work category Studies in magazines and year-books with character of scientific monography issued in foreign editorship Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00835-002, originál dokumentu
article
Number of the records: 1