Number of the records: 1  

Integrovaná marketingová komunikácia v maloobchode

  1. Title Integrovaná marketingová komunikácia v maloobchode . 4. kapitola
    TranslationIntegrated Marketing Communication in Retail
    Author infoVanda Lieskovská
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Management integrované marketingové a podnikové komunikace. S. 33-69 [1,8 AH]. - Praha : Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, 2018 / Daňková Alena ; Dzurová Mária ; Jaderná Eva. ISBN 978-80-86747-48-4
    Document kindrozpis článkov z kníh
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords komunikácia marketingová * nástroje marketingové * reklama * internet * komunikácia elektronická * siete sociálne * maloobchod * potraviny * pivo * zákazníci * značky * značky privátne * súťaže * Slovensko
    AnnotationCharakteristika integrovanej marketingovej komunikácie (IMK). Znalosť konkurencie ako predpoklad IMK. TOP 10 potravinárskeho obchodu za rok 2015. Zákazníci ako určujúci faktor efektívnej IMK. Komunikačné aktivity COOP Jednota s. d. Slovensko. Lokálpatriotizmus v reklamách spoločnosti Kaufland SR. Marketingová komunikácia slovenského piva.
    Public work categoryStudies in magazines and year-books with character of scientific monography issued in foreign editorship
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00835-002, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.