Number of the records: 1
The Effect of Country of Origin Image on Hierarchical Process of Consumer Based Brand Equity
Title The Effect of Country of Origin Image on Hierarchical Process of Consumer Based Brand Equity Translation Vplyv obrazu krajiny krajiny pôvodu na hierarchický proces spotrebiteľského značkového kapitálu Author info Renee B. Kim Author Kim Renee B. Source document Actual Problems of Economics. No. 5-6 (2018), Pp. 33-43. - Kiev : National Academy of Management, 2018. ISSN 1993-6788 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Ukraine Keywords značky * značky výrobkov * pôvod tovaru * imidž * budovanie značky * Južná Kórea Annotation Globalizácia trhu poskytuje spotrebiteľom viac voľby medzi výrobkami, čo vedie k zvýšeniu konkurencie medzi značkovými výrobkami z rôznych krajín pôvodu, ktoré môžu byť na trhu spotrebiteľov nahraditeľné. V tejto situácii na trhu sa značka lojality stáva stále kritickejším prvkom pre úspech a udržateľné dlhodobé umiestnenie na trhu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2018: 5-6
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 331.8 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1