Number of the records: 1  

The Effect of Country of Origin Image on Hierarchical Process of Consumer Based Brand Equity

  1. Title The Effect of Country of Origin Image on Hierarchical Process of Consumer Based Brand Equity
    TranslationVplyv obrazu krajiny krajiny pôvodu na hierarchický proces spotrebiteľského značkového kapitálu
    Author infoRenee B. Kim
    Author Kim Renee B.
    Source document Actual Problems of Economics. No. 5-6 (2018), Pp. 33-43. - Kiev : National Academy of Management, 2018. ISSN 1993-6788
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    Keywords značky * značky výrobkov * pôvod tovaru * imidž * budovanie značky * Južná Kórea
    AnnotationGlobalizácia trhu poskytuje spotrebiteľom viac voľby medzi výrobkami, čo vedie k zvýšeniu konkurencie medzi značkovými výrobkami z rôznych krajín pôvodu, ktoré môžu byť na trhu spotrebiteľov nahraditeľné. V tejto situácii na trhu sa značka lojality stáva stále kritickejším prvkom pre úspech a udržateľné dlhodobé umiestnenie na trhu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 5-6

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF331.8 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.